dilluns, 10 de juliol del 2017

Imatges de la Fira del Llibre d'Alacant

Feia molta calor el dissabte passat a Alacant. Més encara, dins les casetes de la Fira del Llibre. Tot i això, hem de dir que els bombons de la nostra Capsa van aguantar bé. Va ser una experiència grata: és la primera vegada que visc un esdeveniment d'aquestes característiques des de l'altra banda. A més a més, era amb la millor llibreria de la ciutat: Pynchon&Co. Ací baix, podeu veure algunes imatges extretes de les dues hores durant les quals vaig poder signar exemplars del meu llibre de microrelats Capsa de bombons.







2 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Records a Alacant.
Acabo de ser oncle avi.La meva nova neboda ha nascut i viu a Alacant.

Vicent Terol ha dit...

Vaja! Quina casualitat... Jo sóc de Xàtiva, però, fa poc, vaig estar vivint a Alacant.